Als je wilt kun je hier zelf ook je mening achterlaten
Submit your review | |
1 2 3 4 5 | |
Submit Cancel | |
Samen met mijn vriendin genoten van een duo massage en het was echt geweldig! De massage was zeer professioneel en ontspannend. We voelden ons allebei meteen op ons gemak. De warme olie was heerlijk en de masseuses waren erg vriendelijk, ze vroegen regelmatig of alles goed ging. Na afloop voelden we ons helemaal los en ontspannen. Als extra werden we ook nog verwend met heerlijke verse vruchten. Zeker een aanrader, wij komen graag terug! 😊👌
Weer langsgeweest na mijn nekhernia operatie
Ik was zeer gespannen en een beetje bang dat ik het niet zou trekken daardoor aangegeven dat ik kwam om te ontspannen
Ik had masseuse : Mary
Aangegeven dat mijn nek erg gevoelig was
Hier heeft ze goed rekening mee gehouden geen elke pijn ervaring gehad
Toen ze eenmaal mijn rug een begon te doen voelde ik alle spanning letterlijk me lijf uit gaan en meteen kwam ik tot rust eindelijk na 2 maanden weer een beetje mijn lichaam in een rust postie te hebben
Een hele verbetering
Dankwel en tot de volgende keer !
Absolutely amazing experience. Professional, relaxing, and truly high-quality service from start to finish. I felt comfortable the whole time, and the massage was exactly what I needed. I left feeling refreshed, relaxed, and very satisfied. I will definitely recommend this place to everyone and will be coming back again. Highly recommended!
En hele mooie cadeau voor mij verjaardag van mijn dochter!! Wow! and thank you so much to a very professional kind lady did my massage last saturday. Je bent echt een topper!
Vandaag een prima massage gehad.
Alle spieren gemasseerd
Professionele aanpak en netjes.
Ben vandaag goed geholpen door Maria alles is los gemaakt heerlijke behandeling. Netje en schoon bij hun ga volgende maand weer.
Ik had vandaag een hele goede massage!
Met last van mijn rug en mijn nek stapte ik binnen, maar na anderhalf uur stapte ik relaxed en vrij van pijn in mijn auto.
Echt waar voor je geld. Professionele masseuse en nog aardig ook,
Voor mij voor de 2e keer, en voor mijn vrouw de 1e keer. We vonden de (duo) massage allebei erg ontspannend, vertrouwd en rustgevend. Mijn vrouw wist niet wat ze kon verwachten, maar was blij verrast. Afspraak voor volgende massage staat al gepland. Tom, en de andere masseuses zijn erg goed, en luisteren goed naar of iets pijnlijk is.
Al een paar keer hier geweest en altijd tevreden na de behandeling. Iedereen is professioneel en werkt naar resultaten, top zaak!
good